By Quantum

Είναι η Google o ‘’Big Brother’’;

Σας έχει τύχει να αναζητάτε κάτι στην Google και στην συνέχεια να εμφανίζονται σε ανύποπτο χρόνο σχετικές διαφημίσεις στα sites που επισκέπτεστε; 

Η ερώτηση αυτή είναι φυσικά ρητορική, αφού η Google προβαίνει στην πώληση διαφημίσεων βασιζόμενη στην περιήγηση των χρηστών σε διάφορους ιστοτόπους. 

Το γεγονός αυτό προβληματίζει ολοένα και περισσότερους χρήστες, γιατί νιώθουν ότι παρακολουθούνται μέσω της καταγραφής των καταναλωτικών τους συνηθειών. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της The Wall Street Journal, η Google από το 2022 έχει σκοπό να σταματήσει την εμφάνιση των διαφημίσεων με βάση τα μοναδικά χαρακτηριστικά των χρηστών, όπως αυτά καταγράφονται από την μετάβασή τους από έναν ιστότοπο σε έναν άλλο.  

Ο βασικός λόγος είναι ότι η μέθοδος αυτή παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, αφού αντλούνται στοιχεία τα οποία χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν την αγοραστική τους συμπεριφορά και τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις. 

Η αλλαγή στρατηγικής έχει στόχο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των χρηστών στη Google, ωστόσο θα φέρει ραγδαίες και καθοριστικής σημασίας αλλαγές στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.  

Η Google αποτελεί τον ‘’ηγέτη’’ στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης διότι έχει στην κατοχή της το 52% του μεριδίου της αγοράς, το οποίο ανέρχεται στα 292 δισεκατομμύρια ευρώ. Επομένως, οποιαδήποτε αλλαγή, πόσο μάλλον τόσο ‘’ριζοσπαστική’’, όχι απλά θα επηρεάσει την παγκόσμια αγορά του digital advertising , αλλά θα διαμορφώσει μία νέα πραγματικότητα. 

Προφανώς θα υπάρξουν αντιδράσεις, αφού δεν διαθέτουν όλοι οι ανταγωνιστές εκείνα τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να ακολουθήσουν την νέα αυτή τάση που διαμορφώνεται, ωστόσο μπαίνουν τα θεμέλια για ένα πιο «ασφαλές» διαδίκτυο. 

Στο πλαίσιο αυτό η Google έχει ήδη ανακοινώσει ότι η πώληση των διαφημίσεων θα βασίζεται σε νέες τεχνολογίες, οι οποίες θα αναλύουν τις συνήθειες που αναπτύσσουν κατά την περιήγηση οι χρήστες στις δικές τους συσκευές (υπολογιστές, κινητά, tablet κ.α.), επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν σε ενότητες χρηστών με ομοειδή χαρακτηριστικά και παρόμοια ενδιαφέροντα, αλλά όχι μεμονωμένους ανθρώπους όπως συμβαίνει σήμερα. 

Ωστόσο, η υιοθέτηση των νέων αυτών μεθόδων αποτελεί μόνο το πρώτο βήμα μετάβασης σε μία νέα εποχή που θα προστατεύονται πλήρως τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. 

Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών που υποστηρίζει ότι η Google «κατασκοπεύει» το κινητό τηλέφωνο τους, καθώς ακούει τα πάντα και εμφανίζει τις ανάλογες διαφημίσειςΠόση βάση έχει, όμως, αυτός ο ισχυρισμός; Τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα; 
Και το κυριότερο πώς μπορείτε να προστατευθείτε; 

Η απάντηση είναι ναι μπορείτε να προστατευθείτε. Εσείς δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τον ακόλουθο σύνδεσμο και να δείτε πώς: 

https://www.makeuseof.com/tag/stop-google-android-listening/  

Στην Quantum BITS είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε! Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. 

Πηγή:

created by – Copyright 2024
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.